پیام تبریک علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

در متن این پیام آمده است:
بسیج، یکی از جاودانه ها و ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام خمینی (ره) و از سرمایه‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در سایه سار رهبری ها و منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب برای تداوم راه و هدف خویش با تمامیت قوا و انگیزه در مسیر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

بسیج ، این یادگار ارزشمند امروز به شجره ای طیبه و درختی تناور و پرثمر تبدیل گشته و در سایه‌ی آن، ملت های مظلوم و مستضعف جهان، مقاومت، ایستادگی و پیروزی را تجربه کرده اند.

روحیه مشارکت همه‌جانبه نهاد مردمی بسیج در همه عرصه های مهم و جهادی همواره بیانگر نقش این نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امروز قاطعانه باید گفت که بسیج متعلق به سازمان و یا شخص خاصی نیست، بلکه بسیج جزوی از بدنه نظام و مملکت است و این تفکر توانسته موجب شادی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان شود و ما در هر عرصه ای با تفکر و انگیزه بسیجی وارد میدان شدیم توانستیم بر مشکلات غلبه و بستر پیروزی های بزرگ دیگر را فراهم کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به بزرگ پرچم‌دار دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های بزرگ شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار، اقشار و نهادهای مختلف تبریک می‌گویم و دوام توفیقاتشان را از خداوند منان مسألت دارم.

علی یگانه فرد

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…