رئیس اتاق بازرگانی زنجان در دیدار با سرمایه‌گذاران چینی مطرح کرد؛

تسهیل حضور سرمایه گذاران خارجی در استان زنجان با همکاری اتاق بازرگانی و دفتر وزارت خارجه/ آمادگی همه جانبه اتاق بازرگانی زنجان در پیگیری و حل مشکلات سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، جلسه مشترک سرمایه گذاران چینی با رئیس، هیأت رئیسه و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در محل اتاق برگزار شد.

یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی در کنار سرمایه گذاران خارجی و داخلی خواهد بود، اظهار کرد: در همین راستا مشکلات سرمایه گذاران در بخش های مختلف از سوی اتاق مجدانه پیگیری خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی 100 درصدی اتاق بازرگانی زنجان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های سرمایه گذاران در استان، تصریح کرد: با حضور دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان، مباحث و موضوعات مرتبط با بخش خارجی سرمایه گذاران از امور کنسولی و دیگر موارد نیز با همکاری مشترک اتاق زنجان پیگیری می شود.

یوسفی اصل با بیان اینکه در استان زنجان همه مسئولان پای کار بوده و حمایت از سرمایه گذار به صورت جدی در دستور کار مدیریت استان و اتاق بازرگانی زنجان می باشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور رو به افزایش بوده و سرمایه‌گذاران خارجی کشورهای ترکیه، کشورهای عربی و دیگر کشورها برای حضور در در کشور اعلام آمادگی کردند و اتاق بازرگانی زنجان با همکاری دفتر وزارت خارجه زمینه و همچنین تسهیل امور در حوزه سرمایه گذاری و حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی را پیگیری خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری از اولویت های کشور شده و اتاق بازرگانی زنجان نیز در این زمینه تمام امور و همکاری های لازم را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: رویکرد استان نیز حمایتی بوده و برداشتن موانع حوزه سرمایه‌گذاری پیگیری می‌شود و اتاق زنجان نیز در همه بخش‌ها پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران خواهد بود.

یوسفی اصل با اعلام اینکه به همه سرمایه گذاران اعلام می کنیم مشکلات و موارد احتمالی به جد از سوی اتاق و مسئولان استان پیگیری و حل می شود، ابراز کرد: در بخش های مختلف اتاق زنجان برنامه ریزی لازم برای حمایت از سرمایه گذاری را صورت خواهد داد.

در این جلسه سرمایه گذاران چینی نیز با اعلام رضایت و علاقه مندی به همکاری با اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم تسریع در انجام امور و همچنین کمک اتاق بازرگانی زنجان در آشنایی با قوانین حوزه سرمایه گذاری و کار و تجارت در ایران تاکید کردند.

خاطرنشان می‌شود، سرمایه گذاران چینی در فاز اول با ۱۵ میلیون دلار سرمایه گذاری در استان زنجان ماشین آلات حوزه معدنی از قبیل بیل مکانیکی، لودر و لیفتراک تولید خواهند کرد.
انتهای پیام/الف.میم

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…