چاپ کردن این صفحه
در خلال سفر هیات تجاری استان زنجان به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان؛

سفیر ایران در ارمنستان در گفتگو با استاندار زنجان : هیات تجاری و اقتصادی استان به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان تیم کامل و با ظرفیت و آشنا به مسائل همکاری های تجاری و اقتصادی است/ استان زنجان ظرفیت های بسیار عالی برای همکاری تجاری اقنصادی دارد

 استاندار زنجان: هدف گذاری صورت گرفته ، افزایش صادرات استان زنجان به رقم ۱ میلیارد دلار طی یک الی دو سال آینده می باشد

 سرپرست هیات تجاری اقتصادی استان زنجان: زمینه های خوبی برای همکاری تجاری اقتصادی استان با تجار و کشور ارمنستان بررسی شد

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایعف معادن و کشاورزی زنجان، در خلال سفر هیات تجاری اقتصادی استان زنجان به کشور ارمنستان، دکتر محسن افشارچی استاندار محترم زنجان با عباس ظهوری سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به صورت مجازی گفتگو و رایزنی کردند.

عباس ظهوری در این گفتگو که در خلال سفر هیات تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان به ارمنستان صورت گرفت، با بیان اینکه این تیم بسیار خوب و توانمند و قابل و آگاه نسبت به این مسائل اقتصادی و همکاری های تجاری بود، اظهار کرد: استان زنجان دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار عالی می باشد که امید است در این نشست‌ها و روابط تجاری که در خلال این سفر رخ داد و فعالان اقتصادی که با متناظران خود در ارمنستان ارتباط می گیرند، شاهد توسعه روابط اقتصادی و تجای فی ما بین باشیم.

سفیر ایران در جمهوری ارمنستان با تاکید بر اینکه این کشور هدف خوب صادراتی برای همکاری‌های تجاری و اقتصادی بوده و زمینه برای حضور در بازار این کشور با استان زنجان بسیار فراهم است، گفت: امید است طی روزهای پیش رو زمینه همکاری های تجاری و اقتصادی برای دو طرف بیش از پیش فراهم شود.

استاندار زنجان نیز در این گفتگو با بیان اینکه در استان برای هیأت های تجاری پیش از حضور در کشورهای مختلف، اهداف توسعه اقتصادی استان را تشریح کرده و تیم ها بر همان اساس در کشورها حضور پیدا کرده تا بتوانیم پس از بازگشت بر اساس برنامه ها پیشرفت حاصل شود، افزود: امید است با تعاملات تجاری و اقتصادی، پس از این همکاری های اقتصادی گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی استان رسیدن به صادرات یک میلیارد دلاری در طول یک الی دو سال آینده می باشد، خاطرنشان کرد: کشور ارمنستان یکی از اهداف صادراتی استان زنجان بر اساس برنامه‌ریزی‌ها می باشد.

محمود ضرابی نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان و سرپرست هیئت تجاری و اقتصادی استان در این سفر نیز با بیان اینکه هیات تجاری و اقتصادی حضور بسیار خوبی در این سفر پیدا کرده و ارتباطات اقتصادی و تجاری خوبی در جلسات برقرار شده، اظهار کرد: در روزهای آینده و طی جلسات آتی نیز ارتباطات هرچه بیشتر گسترش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

آخرین ویرایش در شنبه, 17 دی 1401 09:01
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…