رئیس اتاق بازرگانی زنجان در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا :

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، به نقل از خبرگزاری ایلنا ،علی یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگارایلنا در زنجان، با اشاره به نقشه راه صادراتی استان زنجان، گفت: در سال جاری دوباره نقشه راه صادراتی استان زنجان ویرایش می‌شود.

یگانه فرد، با بیان اهمیت محصولات صادراتی در استان زنجان، ادامه داد: در حال بررسی در زمینه ظرفیت محصولات و بازاریابی و درخواست کشورها برای صدور محصولات استان به کشورهای مقصد هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، با بیان اینکه در صدد ارزیابی افزایش تولیدات و محصولات برای تحقق صادرات هستیم، افزود: در حال رایزنی با واحدهای تولیدی هستیم تا ببینیم چه‌کارهایی را به‌صورت عملیاتی می‌توانند، انجام دهند.

وی، با بیان اینکه در حال مطالعه برای پتانسیل سنجی، بازاریابی، میزان و نوع افزایش تولید و...برای  تبدیل مطالعه به برنامه هستیم، تصریح کرد: این برنامه بعد از تکمیل در کارگروه برای تأیید و اجرایی‌شدن مطرح خواهد شد.

یگانه فرد، با بیان اینکه در کشورهای همسایه فرصت صادراتی خوبی فراهم شده است، ادامه داد: آن کسی در این بازار اقتصادی برنده می‌شود که بتواند از این فرصت استفاده کند.

وی، با بیان اینکه ما برای صادرات یک‌میلیارد دلاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: در سال جاری تمام تلاش خود را می‌کنیم تا صادرات یک‌میلیارد دلاری را محقق کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای رسیدن به صادرات یک‌میلیارد دلاری انجام شده است، یادآورشد: اعداد رشد تولید در بخش‌های مختلف من‌جمله کشاورزی، صنعت، صنایع‌دستی و.. .احصا شده است.

وی، در پایان با بیان اینکه با واحدهای تولیدی و شرکت‌ها در حال رایزنی هستیم تا ببینیم می‌تواند این رشد را فراهم کنند یا خیر، اضافه کرد: امیدوار یم با رفع  مشکلات حوزه صادرات عدد یک‌میلیارددلاری استان زنجان محقق شود.

انتهای پیام/

تماس با اتاق بازرگانی زنجان

۴ – ۳۳۴۶۳۷۷۰ – ۰۲۴
۳۳۴۶۳۷۷۷ – ۰۲۴
irdirector@zccima.ir
بزرگراه گاوازنگ - مجتمع ادارات ،روبروی برق منطقه ای- اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان
لینک شبکه های اجتماعی :
  

نقشه دسترسی به اتاق بازرگانی زنجان

دسترسی به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی زنجان

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…